Pytania i odpowiedzi

Strona główna / Pytania i odpowiedzi

1. Czy koszt wysyłki jest zależny od ilości zamawianych produktów?

W naszym sklepie obowiązują proste i uczciwe zasady - koszt wysyłki jest stały bez względu na ilość zakupionych produktów. Jedyne ograniczenie dotyczy listów poleconych, które muszą się mieścić w wadze do 1 kg i w gabarycie do 6cm wysokości, szerokości 20cm i długości 30cm: Cennik wysyłek dostępny jest tutaj: kreatywnekartony/t25,dostawa-i-platnosc

2. Jak zostanie naliczony koszt wysyłki, jeśli wśród zakupionych przeze mnie produktów znajdzie się jeden z darmową dostawą?

W takim przypadku całe zamówienie wysyłamy gratis bez względu na ilość zakupionych produktów.

3. Jak szybko realizowane są wysyłki opłaconych zamówień?

Większość wysyłek realizujemy w ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia - dotyczy to dni roboczych. 

Orientacyjne terminy doręczeń wynoszą:

kurier - 98% paczek dociera do klientów następnego dnia po nadaniu
Poczta Polska - większość przesyłek dociera w ciągu dwóch dni po nadaniu
paczkomaty Inpost - większość paczek jest gotowych do odbioru następnego dnia po nadaniu
Powyższe informacje dotyczą dni roboczych.

4. Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby zostało wysłane jeszcze tego samego dnia?

Opłacone zamówienie powinniśmy otrzymać maksymalnie do godz. 14.00. Wtedy możemy je zrealizować poprzez firmę kurierską. W takiej sytuacji prosimy o dodatkowy kontakt telefoniczny, aby potwierdzić konieczność wysyłki tego samego dnia.

Uwaga: w sezonie przedświątecznym od 02 listopada do 23 grudnia powyższe termin wysyłki może ulec wydłużeniu.

5. Czy jest możliwość wysłania przesyłki z dostawą na sobotę?

Jest taka możliwość w przypadku przesyłki kurierskiej. Jednak jest to usługa niestandardowa obciążona dodatkową opłatą 15zł. Dostaw na sobotę nie realizujemy w opcji za pobraniem.

6. Czy podajecie numer śledzenia przesyłki?

O każdej zmianie statusu zamówienia jesteście Państwo informowani przez nas mailowo. Informowanie klientów rozpoczynamy od powiadomienia o przyjęciu zamówienia do realizacji, później o rozpoczęciu pakowania przesyłki w magazynie. Jeśli przesyłka opuści nasz magazyn, otrzymujecie Państwo powiadomienie wraz z numerem przesyłki, którą zawsze można śledzić na stronach przewoźników. Przesyłki dodatkowo awizowane są przez przewoźników mailem (DPD) lub sms-em (Poczta Polska) lub mailem i sms-em (paczkomaty Inpost).

7. Czy jakość oferowanych przez Wasz sklep produktów jest odpowiednia? Jak wyglądają sprawy atestów?

Staramy się oferować naszym klientom produkty dobrej jakości, od sprawdzonych przez nas producentów. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty posiadają odpowiednie deklaracje dopuszczające produkt do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej. Produkty spełniają wymagane normy według odpowiednich dyrektyw. Współpracujemy z wieloma przedszkolami i szkołami. 

8. Czy wysyłacie zamówienia do innych krajów?

Realizujemy przesyłki zagraniczne do krajów UE. Koszty wysyłek uzgadniamy indywidualnie w zależności od wybranych produktów, którymi jest zainteresowany klient. Część przesyłek korzystniej jest wysłać poprzez Pocztę Polską, część lepiej i taniej jest wysłać firmą kurierską. Przed dokonaniem zakupu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia dokładnych kosztów wysyłki.

Uwaga: w przypadku przesyłki kurierskiej DPD, koszt jest stały dla paczki 31kg i wynosi przykładowo:

do Niemiec 60zł. brutto
do Wielkiej Brytanii 90zł. brutto 
na Litwę 65zł. brutto

9. Czy jest możliwy odbiór osobisty zamówienia?

Po odbiór osobisty zapraszamy do naszej siedziby w Mykanowie na ul. Akacjowa 2. 

10. Jak sprawdzić dostępność produktów?

Wszystkie produkty, które mamy na stanie magazynowym są aktywne w naszym sklepie. W przypadku braku towaru, produkty oznaczone są krzyżykiem na czerwonym tle i nie można ich dodać do koszyka. Przy każdym niedostępnym produkcie jest możliwość wpisania swojego adresu mailowego w polu "powiadom mnie o dostępności" - jak tylko produkt będzie dostępny, otrzymacie Państwo maila z informacją.